slide show

Lite shopping


Pharma Hoof Ointment - 169:- Horze
Hovpensel med lock - 15:- Horze
Cowboy magic Bodyshine- 99:- Horze

Boots med ludd - 248:- Horze
Equieguard country boots- 179:-/paret Hööks, 2 par

Han har verkligen slitit ut sina dressyr-boots, riktigt mycket så nu kände jag att han kan få ett par till och så kan jag flytta bak bootsen så att har boots runt om nu när han har brodd, han är inte alltid världens smidigaste... 
Sen köpte jag trängbootsen att ha vid hoppning, dessa är ju öppna fram vilket innebär att han känner när han slår i bommarna men har samtidigt skydd på alla fyra fossingar, dem verkade riktigt bra, ska utvärdera dem sen när jag använt dem! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback