slide show

Mål inför 2015

Fick en fråga om jag kunde skriva mina och Vimsas mål under 2015, självklart kan jag det!
 
Dock är det så att jag vill känna efter, framför allt sitta upp nu igen efter vilan och känna på honom. Jag kan inte sitta och sätta upp helt orealistiska mål som sedan inte kommer att gå att genomföra.
 
Min tanke än så länge är att nr 1 så lämnar vi de allra lättaste klasserna och mjukstartar året med att åka ut på några LA för att känna oss för lite grann. Efter det så är tanken att debutera LAp1 och det kommer jag att göra när han känns redo för det. Det är mina närmsta mål, vi ska ha stadiga rundor i LA och ska debutera LAp1, förhoppningsvis under våren.
 
Nu bara längtar jag tills att jag får börja träna igen och att vi ska bli bättre än någonsin. 2015 här kommer vi!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback