slide show

Bortglömt...

Blir lätt så att jag glömmer att skriva här, bättring måste ske!
 
Vimsa sen sist då, i söndags så var planen att rida ut. Valde att rida ute på stubbåkern och rida lite dressyr där. Han var faktiskt väldigt fin. Det är lite lättare att rida ute över huvud taget då man oftast får lite mer bjudning generellt sett, tycker jag. I måndags så blev det en kortis. Jag skrittade först ut men det var så fruktansvärt mörkt så red några varv på ridbanan också bara för att han skulle få röra lite på sig ordentligt, och inte bara skritta.
I tisdags så var det mamma som tog hand om honom medan jag var hemma och pluggade. Hon tömkörde honom på utebanan och det hade gått bra vad hag förstod. Igår då, jag red ett pass på utebanan, var relativt nöjd. Det jag hade kunnat önska var lite mer tryck i honom, lite mer Power redan från början.

Idag är planerna att hoppträna för Hannah igen, vi får väl se hur det går.
  
 

Postat av: Anonym

Hur gammal är vimsa?😊

Svar: Han är 7 i år :)
Julia Lindblad

2015-05-17 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback