slide show

Woho!

Ätligen, imorgon gör jag de sista proven för veckan, hoppas på att det går bra. Prov i både matte och Ridteori, det är väl bar att vänta och se. Har även en Samhällsuppgift som ska vara inne imorgon så den måste jag skriva klart.
Shit alltså, två helt sjuka skol-veckor. Hoppas att det lugnar sig i alla fall ett par veckor...
 
I måndags så var det Tinne träning igen - den bästa vi gjort! (kommer ett eget inlägg om den så fort som möjligt).
 
Igår så skrittade mamma ut på Vimsa och idag så longerar hon för att jag ska hinna med att plugga, 1000-tack! Förövrigt så red jag på Veda på morgonen, genom skolan och fick rida en riktigt rolig häst, Zimba! Svart stor och väldigt speciell var han men grymt rolig, har träningsvärk i både rygg och mage idag kan jag säga...
 


Imorgon är det torsdag, vilket innebär hoppträning! Woho, var ju två veckor sedan jag hoppade Vimsa nu ju, taggad!
 
Tänkte skriva lite tränings-inlägg som jag missat under mina mindre aktiva blogg veckor. Sen ska jag skriva klart min samhällsuppgift som handlar om det samhällsekonomiska kretsloppet.
 
 
 

Postat av: Jessica

Jag longerade faktiskt inte.... Jag red ett pass i ridhuset! Alltid en glädje att umgås med denna underbara varelse 😍😘

2014-11-20 @ 08:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback