slide show

Julia Lindblad

Julia Lindblad heter jag, jag är född den 28 september 1998. Jag har i princip levt med hästar hela mitt liv. Min mamma har ända sen hon var liten ridit och tävlat på elitnivå. Vilket har gjort att jag i tidig ålder satt på en ryktlåda och sjöng Pippi-sånger i stallet. Jag har både varit shettis ryttare och tävlings ryttare så det har ju hänt lite däremellan! 
Jag har tills 2012 Ridit på Djursholms ridskola. Och har haft tre egna ponnysar om man räknar med Vimsa, samt en shettis och min mamma hade även en stor häst i flera år. 
 
Jag har alltså mer eller mindre andats häst i hela mitt liv! 
 
Häst är bäst - eller vad är det man brukar säga? 



Postat av: Jane

Gud va kul att du bloggar igen, superfin design dessutom :D

2014-10-11 @ 13:02:27
URL: http://janebvl.blogg.se
Postat av: Jane

Gud va kul att du bloggar igen, superfin design dessutom :D

Svar: Tack så mycket Jane! :D
Julia Lindblad

2014-10-11 @ 13:02:28
URL: http://janebvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback