slide show

Lov

Det här lovet har varit så himla skönt. Jag har kunnat lägga tid på annat än skolan vilket har inneburit att jag hunnit vara med Linnea och Josefine ganska mycket, min vardag är ju ganska fullspäckad så det är skönt att hinna med allt när man är ledig. Vimsa har fortfarande vila, han vilar tills nästa onsdag, då är det dags att jogga igång igen och jag längtar såååå himla mycket. Tror faktiskt att denna lite längre vila har gjort honom gott.
 
Den 9e, nästa fredag så kommer Lena Rosqvist som är equieteraput och kollar igenom Vimsa, ska bli intressant. Sedan har vi en tid hos veterinären den 13e Januari, där ska han kolla upp sitt överben igen och ska få sig en tandkontroll. Man får passa på nu under vintern att checka. Tanken är även att vi så snart som möjligt ska komma iväg till mustang och få sadlarna kollade och kanske byta ut någon?
 
Min prinsessa <3
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback